I ett mysigt hörn tillsammans med drömmen
april 3, 2009, 13:13
Filed under: Uncategorized

Ett annat namn för Johanna är brud i lyxförpackning, hon är självklar och är bruden med det där lilla extra. Hon har mål och hon har drömmar, hon är snygg och hon har stil. Hon vet hur männen ska tas och drar fram likt en behaglig tornardo med alla hennes bestyr. Hon är framgångsrik i det hon gör och lever för dagen. Med lysande ögon och ett stort välbefinnande så verkar hon fullt tillfreds med sig själv. Jag passade på att ställa fem snabba frågor till denna hänförande brud, när jag gjorde en visit i Uppsala.

n581291202_2366792_57262 Namn: Johanna Sten
Bor:
Uppsala
Ålder:
20 år
Yrke:
Studerande och sekreterare för politiskt parti

Vilka tre ord beskriver dig bäst?

Aktiv, Glad, och komisk

Om du fick 15 min med Justin Timberlake’s kreditkort, vad hade du spenderat pengarna på?
Jag hade ringt och beställt en sportbil. Sen hade jag gått till närmaste bankomat och tagit ut alla pengar tills att det sa stopp. Jag hade i lugn och ro gått igenom varenda lyx och stil kvarter och riktigt gottat mig i allt mode. Jag hade förstås sett till att skaffa mig en assistent som kunde bära alla kassar och klätt upp mig så att det verkligen syns att jag har de rätta pengarna. Får man göra så?!

Om du halka på ett bananskal, hur hade din karriär sett ut nu?
1. En topp politiker på EU-nivå 2. Jag vore framgångsrik inom stylistyrket och modebranschen. Kanske skrivit moderepotage och haft en lika stor garderob som Karen Miller eller Misha Barton.

Vem är din dröm man?
Ha, ha, ha jaa… jag vet i alla fall att han ska vara en gentleman, ha en lika töntig humor som mig, cool, driftig och målmedveten. Va på samma nivå i sin tro som jag. Han ska träna och vara en stor inspirations källa. Han ska få mig att må bra helt enkelt.

Om du vore en superhjälte, vilken superkraft skulle du då ha?
Jag skulle vilja flyga…

Och med de orden avslutar vi denna intervju med detta stjärnskott. Men meningarna och skratten flödar vidare om framtidsplaner, mål och drömmar. Med en brud som denna kan man inte annat säga än att hon är fullt komplett.

Stay Cool – Em


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hehe, roligt med intervju!! kul läsning. och bra skrivet 🙂
Hoppas allt är bra med dig?
kramkram

Kommentar av michaela

Tackar 🙂 Allt är bra med mig, hur är det med dig? Händer något kul? Kram Kram

Kommentar av emelieselin




Lämna en kommentar